Arvosana 4,7

Asiakaspalvelu: 010 579 7010. Palvelemme puhelimitse arkisin klo 8-16.

Usein kysyttyä

1. Onko tuotteilla palautusoikeus?

Kyllä. Tuotteillamme on kuluttaja-asiakkaille 14 vuorokauden palautusoikeus. Tutustu palautusehtoihin ja -ohjeisiin tarkemmin täällä

2. Voinko tilata tuotteita laskulla?

Seuraavissa tilanteissa voit tilata tuotteita laskulla:

- Tilaus tulee yritykselle, kunnalle tai yhdistykselle

- Tilaus tulee henkilölle, jonka edunvalvoja tai omainen maksaa laskun. 

Laskutamme omaisia tai edunvalvojia sähköposti-, verkko- tai paperilaskulla. Laskutuslisämme on 6 € / lasku. Voit tehdä tilauksen verkkokauppamme kautta lisäämällä laskutustiedot "Lisätiedot"-kenttään tilausvaiheessa tai sähköpostitse info@apukauppa.fi. 

3. Voiko tilauksen toimitusosoite olla eri kuin tilaajan osoite?

Kyllä voi. Tilausvaiheessa asiakastietoja syöttäessä laita rasti kohtaan "Eri toimitusosoite" ja syötä haluamasi toimitusosoite tähän kohtaan. 

4. Pitääkö minun rekisteröityä tai kirjautua tilatakseni tuotteita?

Ei. Voit tilata tuotteet painamalla "Lisää ostoskoriin" ja "Tilaa tuote" nappeja ja syöttämällä sen jälkeen omat tietosi tilausta varten. 

5. Voinko tilata tuotteita siten, että lasku lähetetään suoraan edunvalvojalle?

Kyllä. Kirjoita edunvalvojan laskutusosoite tilatessasi Asiakastiedot-kenttään ja toimitusosoite erikseen valitsemalla "Eri toimitusosoite". Lähetämme laskun asiakastietona annettuun osoitteeseen joko sähköpostitse, verkkolaskuna tai postitse valitsemasi maksutavan mukaan. Voit myös lisätä laskutusosoitteen tilausvaiheessa "Lisätiedot" kenttään tai lähettää tilauksesi sähköpostitse info@apukauppa.fi

6. Olen tilaamassa tuotteita useammalle hoivakodin asukkaalle. Miten toimin?

 Lähetä useamman asukkaan yhteistilaus info@apukauppa.fi tai soita 010 579 7010. Toimitamme tuotteet yhtenä lähetyksenä hoivakotiin siten, että rahtikulut jaetaan asukkaiden kesken eri laskuille. Laskut voidaan lähettää suoraan omaiselle/edunvalvojalle eri osoitteisiin.

7. Voinko tilata tuotteita sähköpostitse tai puhelimitse?

Kyllä. Lähetä tilauksesi toimitus- ja laskutusosoitteen kanssa sähköpostiin info@apukauppa.fi tai soittamalla asiakaspalveluumme 010 579 7010 (paikallispuhelumaksun hinta). 

8. Kuinka nopeasti tuotteet toimitetaan?

Lähetämme tilaukset samana tai seuraavana arkipäivänä. Postin kaikilla toimitustavoilla (Postipaketti, kotipaketti ja Posti Express) kuljetus vie 1-2 arkipäivää lähetyksestä.

Jos tuotteella on pidempi toimitusaika, se lukee tuotteen tiedoissa. 

9. Mitä toimitustapoja on saatavilla? 

Käytämme Postin seuraavia toimitustapoja, jotka tulevat kaikki perille 1-2 arkipäivässä:

- Postipaketti: Edullisin toimitustapa. Toimitus lähimpään tai valitsemaasi Postin toimipisteeseen, josta paketti noudetaan. Saat tekstiviestin kun paketti on noudettavissa.

- Postin kotipaketti: Toimitus kotiovelle valitsemanasi aikana. Kun tilauksesi on lähetetty, saat Postilta tekstiviestin, josta voit valita sinulle sopivan toimitusajan haluamanasi päivänä ja kellonaikaan.

- Posti Express: Yrityksille ja hoivakodeille suunnattu toimitustapa. Paketti tuodaan ovelle ilman ennakkoilmoitusta arkipäivänä klo 8-16 välillä. 

10. Kuinka nopeasti tuotteita on saatavilla? 

Kaikki tuotteet, joissa lukee "Saatavana heti" ovat varastossamme ja toimitamme ne samana tai seuraavana arkipäivänä. Jos toimitusaika on pidempi tai tuote on loppunut varastoltamme, se on mainittu erikseen tuotetekstissä.

11. Voiko tuotteita noutaa jostain?

Varastomme sijaitsee Vantaalla (Ainontie 5 F, portti 1, 01630 Vantaa) ja sieltä voi noutaa tuotteita arkisin klo 8-16 välillä. Jos haluat noutaa tuotteen, tee ensin tilaus verkkokaupassa ja valitse toimitustavaksi "Nouto varastolta". Saat meiltä viestin ja tarkat saapumisohjeet, kun tuote on noudettavissa. Nouto samana päivänä on mahdollista ennen klo 12 tehdyille tilauksille. Varastollamme ei voi maksaa tai tutustua tuotteisiin. Tilaus tulee olla tehty ja maksettu ennen noutoa. 

12. Onko Apukaupalla myymälää?

Meiltä ei löydy myymälää. Voit tilata tuotteita suoraan puhelimitse (010 579 7010), sähköpostitse tai verkkokauppamme www.apukauppa.fi kautta kotiin. Tuotteiden kokeilu on mahdollista kotona. Tuotteillamme on 14 päivän palautusoikeus kuluttajalle. Palautusehtoihimme voit tutustua tarkemmin täällä.

13. Mitä maksavat puhelut Apukaupan asiakaspalvelunumeroon 010 579 7010?

Paikallispuhelumaksun verran.  

14. Miten voin seurata tilaukseni etenemistä?

Saat tilauksiin liittyen seuraavat viestit, joiden avulla voit seurata tilauksesi etenemistä:

- Tilausvahvistus sähköpostiin: Saat tilausvahvistuksen, kun tilauksesi on otettu vastaan. 

- Toimitusvahvistus sähköpostiin: Saat toimitusvahvistuksen, kun tilauksesi on toimitettu varastoltamme eteenpäin. Toimitusvahvistuksessa on mukana Postin seurantatunnus lähetykselle, jonka avulla voit seurata pakettisi etenemistä. Seurantatunnuksia voi olla kaksi tai useampia, mikäli lähetyksessäsi on useampia paketteja. Syötä Postin seurantatunnus tänne ja näet missä pakettisi kulkee. 

- Tekstiviesti paketin saapumisesta: Saat Postilta tekstiviestitse tiedon, kun pakettisi on noudettavissa Postin toimipisteestä tai kun kotipakettia ollaan toimittamassa sinulle. Kotipaketissa sinun tulee valita Postin lähettämän tekstiviestin kautta haluamasi toimitusaika paketille. 

15. Voinko tilata tuotteita jos minulla ei ole sähköpostiosoitetta? 

Voit. Soita tällöin asiakaspalveluumme 010 579 7010 ja teemme tilauksen puolestasi. Laskutuslisämme on 6 € / lasku. 


Apuvälineet nopeasti ja luotettavasti

Apukauppa on Suomen suurin yksityishenkilöille suunnattu apuvälineiden erikoisliike. Olemme suomalainen perheyritys. Meiltä saat suomenkielistä palvelua ja tuoteneuvontaa.

Apuvälineet nopeasti ja luotettavasti
Tilaaminen helppoa ja turvallista
Nopeat toimitukset kotiovelle
Monipuoliset ja joustavat maksutavat
Apuvälineet nopeasti ja luotettavasti
Tilaaminen helppoa ja turvallista
Nopeat toimitukset kotiovelle
Monipuoliset ja joustavat maksutavat

Lahjakortti